Mucha przegrała z „Majką”

Posted in Aktualności, Anna Mucha, Strona Główna

Serial “Prosto w serce” z Anną Muchą i Filipem Bobkiem oglądało średnio 2,29 mln widzów, czyli o 400 tys. mniej niż nadawaną przed rokiem o tej samej porze “Majkę”.

Telewizja TVN w czasie emisji telenoweli zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym, ustępując tylko emitującej “Klan” Jedynce, która notowała 25,27 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym odcinkiem „Prosto w serce”, a zarazem jedynym, który przekroczył granicę 3 mln widzów, był odcinek z 2 marca br., który obejrzało 3,02 mln osób. W lutym produkcja osiągnęła najwyższy średni miesięczny wynik oglądalności – 2,79 mln widzów.

Anna Mucha, Filip Bobek

Wpływy stacji z reklam nadawanych wokół telenoweli wyniosły w sumie 103,7 mln zł, podczas gdy “Majka” przyniosła z reklam 111,9 mln zł – podał serewis Wirtualnemedia.pl.

Joanna Osyda, Tomasz Ciachorowski

Fot. Studio 69 – Ania Mioduszewska, Paweł Mazurek

# # # # # #

4 thoughts

  1. nie zgadzam sie!

    30 grudnia 2011

    prosto w serce to było coś takie życiowe a Majka no jest zero
    zapłodnili ją sztucznie i myślą że szpanują.

    Odpowiedz

  2. te wszystkie seriale g…o warte

    Odpowiedz

    1. Dariusz

      29 grudnia 2011

      oj to fakt

      Odpowiedz

  3. mucha od początku nie pasowała do tej roli

    Odpowiedz