Tłum gwiazd na premierze Kalendarza Dżentelmeni!

Posted in Strona Główna

Na premierze Kalendarza Dżentelmeni – Stop Bosym Stopom w Soho Factory pojawiła się między innymi Alicja Bachleda – Curuś. Nie zabrakło też Karoliny Malinowskiej z synami, Anny Jurksztowicz z synem i jego partnerką, Agnieszki Włodarczyk i Mikołaj Krawczyka, Natalii Siwiec z mężem czy Kuby Wesołowskiego, który przybył z żoną. Pomysłodawcą akcji „Kalendarz Dżentelmenów – Stop bosym stopom” jest Olivier Janiak. 

Alicja Bachleda-Curuś

Alicja Bachleda-Curuś

Do kalendarza na 2015 rok pozowali między innymi: Robert Lewandowski, Urszula Dudziak, Mika Urbaniak Kasia Urbaniak, Michał Urbaniak, Maciej Musiał, Marcin Bosak, Paweł Małaszyński, Patrycja Kazadi, Alicja Majewska, Jakub Wesołowski, Kabaret Paranienormalni i Radzimir Dębski.

Natalia Siwiec, Olivier Janiak

Natalia Siwiec, Olivier Janiak

Anna Jurksztowicz, Radzimir Dębski

Anna Jurksztowicz, Radzimir Dębski

Anna Jurksztowicz

Anna Jurksztowicz

Monika Ordowska

Monika Ordowska

Robert Kochanek z partnerka

Robert Kochanek z partnerka

Maja Sablewska z partnerem Wojciech Mazolewski

Maja Sablewska z partnerem Wojciech Mazolewski

Mikołaj Krawczyk, Agnieszka Włodarczyk

Mikołaj Krawczyk, Agnieszka Włodarczyk

Kuba Wesołowski

Kuba Wesołowski

Alan Andersz

Omenaa Mensah

Omenaa Mensah

Joanna Przetakiewicz

Joanna Przetakiewicz

Dj Adamus

Dj Adamus

Natalia Siwiec

Natalia Siwiec

Karolina Malinowska z dziećmi

Karolina Malinowska z dziećmi

Maciej Musiał

Maciej Musiał

Marcin Bosak

Marcin Bosak

Olivier Janiak

Olivier Janiak

Kabaret Paranienormalni

Kabaret Paranienormalni

Fot. Maciej Cyran/Studio69

# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

3 thoughts

  1. Le meilleur moyen d’éviter la cohabitation, c’est de permettre à Hollande de remporter la présidentielle. Quand on prétend aimer la France, mesdames et messieurs de l’UMP, on sait se sacrifier pour elle quand il le faut !

    Odpowiedz

  2. Way late in the game to respond, but if there's full choice by the consumer for which charity the funds go to, no VP makes the decision (see: The Knot charitable favors program or JustGive's partnership with AmEx). Even if there's mid-range choice (say 100 charities — one example is WeddingChannel.com's embedded giving program) it's still getting us closer to consumer-driven philanthropy. The most difficult piece of this is actually the somewhat-prohibitive costs to offering full choice.

    Odpowiedz

  3. Right oni-ths helped me sort things right out.

    Odpowiedz