La Perla ma nowy „Przepis na urodę” – zobacz zdjęcia z konferencji!

Posted in Strona Główna

27 maja 2015 r. odbyła się konferencja poświęcona programowi eksperckiemu „Przepis na urodę”, zainicjowanemu przez Klinikę La Perla, która wraz z Partnerami ITP SA oraz Bowil Biotech chce w ten sposób poszerzać wiedzę Polek na temat nowoczesnych metod poprawy wyglądu. Na spotkanie w Restauracji Filmowa przybyli przedstawiciele mediów oraz goście specjalni: eksperci programu i jego ambasadorka, aktorka Ewa Kasprzyk.

Kalina Ben Sira

Pomysł na program „Przepis na urodę” zrodził się podczas otwarcia Kliniki La Perla w Krakowie jesienią 2014 roku. Szybko przybrał formułę cyklu adwertoriali eksperckich, obrandowanych charakterystycznym różowym znaczkiem, które regularnie publikowane były w takich tytułach, jak ELLE, VIVA!, GALA oraz Kaleidoscope. Na łamach magazynów eksperci Programu dzielili się informacjami na temat zabiegów i metod rozwiązujących różne problemy estetyczne, a czytelniczki mogły korzystać ze specjalnej zniżki na ich wykonanie.

Ewa Kasprzyk

Klinika La Perla już od lat propaguje medycynę estetyczną jako najlepszą metodę poprawy wyglądu, z której mogą i powinny korzystać wszystkie kobiety – mówi Kalina Ben Sira, prezes Kliniki La Perla, która poprowadziła spotkanie. – Od lat jesteśmy obecni w mediach z poradami eksperckimi, uczestniczymy w metamorfozach czytelniczek, wraz z partnerami staramy się uświadamiać, że medycyna jest naprawdę dla każdego i każdemu może dać coś więcej niż tylko ładniejszy uśmiech czy gładszą skórę. Poprawiając wygląd kobiet, sprawiamy, że czują się lepiej, bardziej wartościowo, nabierają chęci do życia i kolejnych zmian.

bk62245

Jesienią 2015 roku rusza cykliczny program telewizyjny pod tytułem „Przepis na urodę” , który będzie emitowany, przez stację Polsat Cafe. Program będzie miał charakter poradnikowy, a jego odbiorcami mają być wszystkie osoby zainteresowane dbaniem o urodę w szerokim aspekcie: zabiegami medycyny estetycznej i kosmetyką profesjonalną, nowymi technologiami dostępnymi w gabinetach oraz możliwościami chirurgii plastycznej. Znajdą się w nim także porady dotyczące domowej pielęgnacji, wizażu i stylizacji. A więc: każdy będzie miał szanse odnaleźć tutaj sprawdzone sposoby – w różnych cenach, od najtańszych do najdroższych – które spełnią jego oczekiwania odnośnie poprawy wyglądu. Będzie też trochę ciekawostek, np. jak kobiety dbały o swoją urodę na przestrzeni wieków. Wybrane podczas castingu panie zostaną poddane metamorfozie na wizji. Program poprowadzi Kalina Ben Sira, prezes Kliniki La Perla.

bk62229

Uświadamianie Polek to od 15 lat nasz cel. Chcemy trafiać do jak najszerszego grona. I to nie tylko tych Polek, które stać na to, aby przyjść do La Perli i poddać się zabiegom, które oferujemy. Zależy nam na uświadamianiu także tych kobiet, które nie korzystają z usług medycyny estetycznej. Będziemy poruszali różne tematy. Także takie, które uznaje się za tematy tabu, jak choćby problemy z dziedziny ginekologi estetycznej. Chcemy mówić prostym językiem. Uświadamiać jak o siebie dbać. Zależy nam na tym, aby kobiety, choć przez chwilę, stały się egoistkami i pomyślały o sobie. A nie tylko o dzieciach i pracy. Zależy nam, aby dobrze poczuły się we własnej skórze i zaakceptowały same siebie. A kiedy będą? Jak trochę poćwiczą, jak zrobią coś dla siebie, jak dowiedzą się jaką dietę należy stosować. Ich humor się na pewno poprawi, jeśli pozwolą sobie w swoim własnym zaciszu na domowe SPA. Pod koniec czerwca telewizja Polsat Cafe wyemituje pilotażowy odcinek naszego programu „Przepis na urodę”, który będę miała przyjemność prowadzić. Program będzie nagrywany w naszym salonie Spa w Józefowie, który znajduje się w Holiday Inn. W każdym odcinku pokażemy dwie bohaterki, które będą na zasadzie interakcji ze sobą rozmawiać. Na ich zmianę mamy 24 godziny. Na ekranie będzie widoczny licznik. Widzowie dowiedzą się co w tym czasie uda nam się z naszymi bohaterkami zrobić. Do każdej z nich będziemy podchodzić indywidualnie. Czasami będziemy musieli zmienić ich podejście do życia, innym razem będziemy zmieniać kształt ich twarzy czy usuwać zmarszczki. Niektórym podpowiemy jak należy zdrowo się odżywiać. Możliwości jest dużo, bo każda osoba, to zupełnie inna historia, różniąca się od poprzedniej. Jeśli odcinek pilotażowy się spodoba, nasz program zagości w jesiennej ramówce stacji Polsat Cafe – wyjaśnia Kalina Ben Sira,prezes kliniki La Perla.

bk62222

Nie mam recepty na to jak być młodą. Myślę, że młodość to jest stan ducha i naszego umysłu. Jednak żeby istniała równowaga pomiędzy naszym wyobrażeniem o sobie, a tym jak się czujemy potrzebna jest medycyna estetyczna i klinika La Perla, która pozwala mi te dwie rzeczy połączyć. Postanowiłam więc się oddać pod ich opiekę, bo wiem, że jestem w dobrych rękach. Korzystam tam z zabiegów, które są zbawienne dla mojej skóry. Staram się jednak nie przesadzać z ich zastosowaniem. Są to dwa zabiegi mezoterapia oraz regeneris – królowe wśród zabiegów – powiedziała nam Ewa Kasprzyk, Amasadorka La Perli i programu „Przepis na Urodę”.

bk62345

Partnerzy Programu:
Klinika La Perla już od 15 lat dba o urodę Polek. To jedyna na rynku sieć ekskluzywnych klinik medycyny estetycznej, oferujących pełen wachlarz zabiegów odmładzających, odchudzających, estetycznych, chirurgii plastycznej oraz SPA. To tutaj znajdziesz najnowocześniejsze rozwiązania, urządzenia i najskuteczniejsze metody, także z zakresu chirurgii plastycznej i ginekologii estetycznej. Bardzo często Klinika La Perla testuje je jako pierwsza w Polsce – przy wsparciu swojego dyrektora medycznego, dr n. med. Elżbiety Radzikowskiej, cenionej chirurg. Sieć obejmuje osiem klinik w Warszawie, w Józefowie, Zakopanem, w Krakowie i Bolesławcu.

bk62325
www.la-perla.pl

ITP SA – to dynamicznie rozwijająca się firma, dzięki której Polki mogą korzystać z najnowocześniejszych metod poprawy wyglądu – pieczołowicie wyszukiwanych przez jej właścicieli na całym świecie. Wśród z nich są znane i lubiane przez Polki, takie jak: endermologia LPG, Maximus, Zaffiro, Body Mix, Geneo, i-lipo, lasery Palomar czy nowość w odchudzaniu – Accent Alma oraz hit depilacji – laser Vectus.Polecamy urządzenia, które zapewniają szybką i długotrwałą poprawę wyglądu, są bezpieczne w stosowaniu i przebadane medycznie – mówi Katarzyna Nadolna, dyrektor generalny firmy. Dzięki współpracy z Kliniką La Perla z wielu tych metod, takich jak choćby ostatnia nowość – Alma Accent, Polki mogły korzystać od razu po wprowadzeniu. Metody te zostały przetestowane przez uznanych lekarzy
i specjalistów.
www.itpsa.pl

bk62347

Bowil Biotech – producent innowacyjnych masek CelMat, wytwarzanych z opatentowanej polskiej bionanocelulozy wysokiej jakości, produkowanej we Władysławowie. Ten wyjątkowy biomateriał cechuje zdolność do wydajnego nawilżania skóry, intensywne działanie kojące, łagodzące i regenerujące. Dzięki temu maski – w postaci płatów na twarz i pod oczy – doskonale sprawdzają się po zabiegach medycyny estetycznej, przyspieszają gojenie się skóry i łagodzą ból. Świetnie sprawdzają się też po słońcu czy po długim locie samolotem – szybko i długotrwale nawilżając i regenerując skórę. – Bioceluloza jest naturalnym materiałem, doskonale tolerowanym przez skórę, i już sama w sobie działa jak opatrunek – mówi Dariusz Bobiński, prezes Bowil Biotech Sp. z o.o. – Polska bioceluloza ma aż 7 zgłoszeń patentowych, co świadczy o jej innowacyjności.
www.bowil.pl

bk62365 bk62369

bk62373

bk62353 bk62351 bk62319 bk62314 bk62311 bk62305 bk62299 bk62291 bk62285 bk62277 bk62274 bk62267 bk62255 bk62245 bk62240 bk62237 bk62229 bk62213

bk62378

bk62350

bk62361

Fot. Ania Mioduszewska/Studio69

# # # # # # #